"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

vineri, 3 septembrie 2010

Din nou despre Veliko Tarnovo


Dragi prieteni,

abia acum am reusit sa facem un album foto on-line despre ultima noastra escapada la Veliko Tarnovo. Il puteti vedea aici http://picasaweb.google.com/cristinadumitru1977/VelikoTarnovoSoundsAndLightsShow#
Am incarcat foarte multe fotografii de la spectacolul de Lumini si Sunete de pe dealul Tsarevets. Adevarul este ca doar ce fusesem la Veliko Tarnovo in 23 - 25 iulie 2010, asa ca de data asta am stat mai mult in hotel. Este vorba de Interhotel din Veliko Tarnovo, cel mai mare hotel din oras, care pastreaza ceva din atmosfera anilor '80. Au inceput ei sa-l modernizeze, dar stiti cum: pe ici pe colo, prin partile esentiale, dar sa nu se schimbe nimic.
Afara era o caldura ce te topea, iar la hotel am avut acces gratis la piscina...si am facut si masaj cu ciocolata. Pentru prima data. De fapt, a fost masaj cu o crema incolora ce avea in ea bobite de ciocolata... Eh, imaginatia mea o luase putin razna: deja aveam in fata ochilor un borcan cu Nutela. Dar a fost bine si asa. A fost si putin amuzant, de fapt. Doamna de-acolo nu stia nici boaba de engleza. Asa ca a chemat un baietas sa-i traduca ce ii ceream noi: eu voiam masaj cu ciocolata, de relaxare si la talpi, iar Cristi doar masaj de relaxare. Ok, am crezut ca a inteles... think again! Dupa masajul de relaxare imi spune ceva pe bulgareste...eu banuiam ca urmeaza masajul la talpi, asa ca doar am dat din cap a incuviintare. Fratilor, cand s-a apucat sa-mi maseze tot capul si sa-mi umple parul de crema...Ok, am stat linistita cat de cat: am crezut ca nu terminase cu masajul de relaxare si ca asta imi spusese. Cand colo, ea intelesese masaj la cap in loc de talpi. Bineinteles, am stat si l-a facut si pe-asta. Dar nu pot sa povestesc in ce hal imi era parul: tot ridicat in sus, valvoi, si plin de crema cu ciocolata.

Seara a fost o ploaie care a mai racorit putin pamantul incins. Bine ca s-a oprit la timp, pentru ca imediat dupa lasarea intunericului am fost sa vedem Sounds and Lights Show. Pentru grupuri tariful este de 25 leva / persoana. Are loc in apropierea Catedralei Nasterea Sf. Theotokos (biserica aceea mare, ce are cupole verzi, din apropierea dealului Tsarevets) si infatiseaza, prin lumini si sunete, istoria Bulgariei. Dureaza 20 de min. si daca sunteti in Veliko Tarnovo, merita sa-l vedeti.
Partea mai greu de rezolvat este aceea ca spectacolul are loc doar daca sunt grupuri mai mari de 30 de persoane; de asemenea, trebuie sa faceti rezervare in avans la dl. Rumen Kolev, telefon: 003590885080865.
Mai multe informatii puteti obtine si de la biroul de informare turistica din Veliko Tarnovo, de pe str. Hristo Botev nr. 5 (o recomand pe d-ra Kalina, pe care o puteti contacta si in scris la e-mail ticvt2@gmail.com).

Vacante placute,
Cristina si Cristin DUMITRU

3 comentarii:

  1. Foarte frumoase fotografii! Ne-au placut mult cele cu case si ulite vechi, si cea cu insecta pe ceasca si toate cele facute de Sf. Maria. Cat despre cele cu spectacolul de lumina: superbe!! Cand te gandesti ca nu am apucat sa vizitam Bulgaria. Ne-ati facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim frumos! Niciodata nu-i timpul pierdut, asa ca puteti vizita oricand Bulgaria. Este o tara frumoasa si primitoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa imaginea...EU nu am reusit sa o prind...:D

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos