"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

marți, 1 martie 2011

Va dorim o primavara frumoasa!


Tudor Gheorghe - Idila (Traian Demetrescu)

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe - De dragoste, de primavara (Adrian Paunescu)

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe - Au inebunit salcamii

Asculta mai multe audio diverse



ANTIPRIMAVARA...... Tudor Gheorghe

Asculta mai multe audio diverse



TUDOR GHEORGHE (Primavara)-Rapsodii de primavara (George Topirceanu)

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe-Dorul calator

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe Primavara Mea

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe - Mugur, mugurel (versuri populare)

Asculta mai multe audio diverse



Tudor Gheorghe - Primavara (Virgil Carianopol)

Asculta mai multe audio diverse

6 comentarii:

  1. Si tie iti place Tudor Gheorghe? Vezi ca acus vine cu "Femeia - al cincilea anotimp". As vrea sa aflu cand e in Sibiu, poate il prind si eu :) cand ma intorc acasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. O primavara frumoasa si plina de sperante, iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Liliana: da, imi place foarte mult cum canta, cum recita si cum isi face spectacolele Tudor Gheorghe!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Traveling Hawk: Multumesc frumos de vizita si de urari! E o primavara capricioasa (azi-dimineata ningea in Bucuresti), dar noi incercam sa ne bucuram de ea si sa asteptam rabdatori zilele insorite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place enorm! De altfel, ii port muzica in masina, pt drumurile lungi Iasi - Sibiu :).
    Primavara frum

    RăspundețiȘtergere
  6. Nostalgie.
    Am fost recent la un concert Tudor Gheorghe. si am ramas impresionat (desi e putin spus)
    One man show. Talent cat incape.Daruire. Il ascult zilnic cu placere. Muzica de suflet.
    Asteptam un articol cu ..toamna, ca deja s-a instalat pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos