"Nu-mi spune cat esti de educat, spune-mi cat ai calatorit". Mohammed
Valeriu Penisoara - Poporul roman - opere complete (versuri : Adrian Paunescu, muzica : Valeriu Penisoara)

Asculta mai multe audio folk

luni, 19 noiembrie 2012

Salonul Calului, editia I

Incercam sa prindem din urma cateva evenimente la care am fost prezenti si pe care le-am tot amanat pentru ca am vrut sa dam cursivitate povestilor din Delta Dunarii. Dar iata ca acum a venit si momentul lor.

In zilele de 29 si 30 septembrie am fost, in calitate de spectatori, la un foarte frumos si interesant eveniment: Salonul Calului, editia I. A avut loc la clubul de calarie Eqvestria. Inainte de a va arata numai cateva fotografii, am sa spun doar ca, fiind prima editie, trecem usor cu vederea peste anumite aspecte de organizare care, speram noi, anul viitor nu se vor mai repeta: modificari in program, neanuntate, si care au fost extrem de neplacute si pentru concurenti, dar si pentru noi (desi aveam toate informatiile despre program, inclusiv pliantul competitie printat, a fost cat pe ce sa pierdem Marele Premiu... norocul nostru a fost ca am decis sa mergem mai devreme la club). In ceea ce priveste masa de pranz: sambata a fost un circ, duminica nu ne-am mai riscat. Mancare rece, lipsa vaselor si tavilor, lipsa scaunelor si a meselor (lui Cristi i-a fost luat scaunul practic "de sub fund").  In plus, spusele (uneori deplasate) ale comentatorilor ne-au lasat de cateva ori... uimiti...
In privinta organizarii, cei de la Picadilly sunt cativa pasi inainte...

Dar toate aceste neplaceri au fost usor, usor uitate, datorita spectacolului oferit de aceste extraordinare animale. Extraordinar de interesanta a fost proba de sarituri in oglinda. Am avut parte si de un turnir! Am fi vrut sa vedem ceva mai mult atelajele...

Muuuult mai multe fotografii: aici









































Si o ilustratie muzicala pe masura: Victor Socaciu, Caii liberi


Pe curand,
Cristina si Cristin DUMITRU

2 comentarii:

Impresii de Vacanta

http://www.intercraft.ro

Persoane interesate

Zborurile mele

Alaskan Malamut

Articole bucuresti vechi

Ce carti mai citim

  • "O moarte care nu dovedeste nimic. Ioana. Jocurile Daniei" de Anton Holban

Ce muzica mai ascultam


For more widgets please visit www.yourminis.com

all blogs
Blog
PromBlog

Nu uitati de Dragobete!

20 martie - Echinoctiul de primavara si inceputul primaverii astronomice

Paste

21 iunie - Solstitiul de vara si inceputul verii astronomice

22 septembrie - Echinoctiul de toamna si inceputul toamnei astronomice

Craciun

Follow this site

free counters

Nu uita!

Adopta un catel!
Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos